Wednesday, April 27, 2011

我很好

God gives answers in 3 ways:
He says yes and gives U what U want.
He says no and gives U something better.
He says wait and gives U the best.


正如以上的名句,我現在很好。
我會過得很充實,不必但心。
這幾天,寶貝都一直陪在身邊,很窩心且感動。
我們一起 DIY 午餐,一起玩電腦,一起看電視 :)
很幸福,真希望時間能夠停留在這時候
就這樣一直幸福下去 

我愛你
我會變得更堅強,
無論如何都會爲了夢想而咬緊牙根堅持下來!
我會變得更加成熟 :)

寶貝,you're perfect to me :)
每當我想起你,嘴角總會有一絲甜蜜的微笑
謝謝你,一直陪在我身邊 
當然,沒忘記我的老婆 欣芸小姐 !! :D

這輩子,遇見你們倆個是我最幸運的一件事!

:)

photo of the day :


No comments:

Post a Comment